Jsme rodinný statek, hospodaříme tam, kde to našim předkům bylo znemožněno. Máme za sebou již třicet let pokusů, omylů, úspěchů, radostí a uspokojení z práce, která nám vždy dávala smysl. Před čtvrt stoletím jsme se vydali cestou chovu masného plemene Aberdeen Angus a jemu jsem podřídili celý chod našeho statku. Hospodaříme ekologicky, záleží nám na tom, jak se daří půdě, o kterou se staráme a která nás živí. Neméně pak na tom, jak se u nás daří našim zvířatům. Krmení pro ně si vyrábíme sami, dostanou výhradně to, co vypěstujeme. Zároveň i náš finální produkt, vyzrále hovězí maso pochází vždy a výhradně jen z našich zvířat a našeho vlastního krmení. Naši zákazníci si u nás mohou buď maso objednat, přičemž čekací doba na něj je max. jeden měsíc, nebo mohou využít k okamžitému nákupu masomat.
JAK OBJEDNAT VYZRÁLÉ DOMÁCÍ HOVĚZÍ?
⁃ na webových stránkách si vytvořte svojí objednávku, v případě, že je vše správně, obdržíte rekapitulaci vaší objednávky na uvedenou mailovou adresu
⁃ objednávky po telefonu nejsme schopni přijímat
⁃ v případě jakýchkoliv nejasností nás neváhejte kontaktovat (+420 775 596 676)
JAK A KDE VYZVEDNOUT VYZRÁLÉ DOMÁCÍ HOVĚZÍ?
Objednávku hovězího masa si naši zákazníci vyzvednout v prodejně přímo na našem statku, vždy po telefonické výzvě, v dohodnutém čase. (odkaz na mapičku z webu)
JE MOŽNÉ DORUČENÍ OBJEDNÁVKY NA ADRESU?
Není. Objednávku hovězího masa si naši zákazníci vyzvednout přímo na našem statku, vždy po telefonické výzvě, v dohodnutém čase.
Na adresu zákazníka objednávku nedoručujeme.
JAK JE U NÁS MOŽNÉ PLATIT?
Objednávku je možné zaplatit hotově nebo elektronicky převodem na účet pomocí QR kódu.
Platba kartou je možná pouze v MASOMATU.
CO KDYŽ SI ZÁKAZNÍK NEVÍ RADY S VÝBĚREM MASA?
Rádi poradíme s výběrem hovězího masa telefonicky.
Zároveň poskytneme pomoc v orientaci v různých sortách masa přímo v naší prodejně na statku ve dnech výdeje objednávek.
JAK INFORMUJEME ZÁKAZNÍKY O MOŽNOSTECH VYZVEDNUTÍ OBJEDNÁVKY?
Ve chvíli, kdy máme konkrétní objednávku konkrétního zákazníka připravenou, kontaktujeme ho VŽDY telefonicky, zpravidla 4-5 dnů před datem vyzvednutí.
V případě, že se nemůžeme dovolat, posíláme SMS. Když se nám kontaktování zákazníka nepodaří, objednávku stornujeme.
JAK DOSTAT MASO HNED BEZ ČEKÁNÍ?
Pro okamžitý nákup máme u nás na statku MASOMAT.
Nakoupit je možné nonstop, 24 denně, 365 dnů v roce, okamžitý náhled zásob najde náš zákazník na webových stránkách.
Masomat pravidelně doplňujeme, i několikrát denně.
CHCI SI KOUPIT NĚCO,CO NENÍ V MASOMATU
Pokud má náš zákazník zájem o maso, které není v masomatu, může si jej objednat přes náš web.
JAK FUNGUJE MASOMAT?
Masomat doplňujeme vyzrálým hovězím masem i několikrát za den, aby byl zachován široký výběr jednotlivých sort masa.
Vždy však do vyprodání zásob, takže může nastat situace, kdy je masomat prázdný, ale to už je zpravidla doba, kdy zrajeme a bouráme maso z dalšího kusu, abychom znovu zásoby mohli doplnit.